پرسشنامه باورهای خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم به عنوان یک درس پژوهش محور (دیرا – اسمولک، 2004)

برای امروز کاملترین فایل پرسشنامه باورهای خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم به عنوان یک درس پژوهش محور (دیرا – اسمولک، 2004) را خدمتتان آماده کرده ایم.

پرسشنامه باورهای خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم به عنوان یک درس پژوهش محور (دیرا – اسمولک، 2004)

دانلود پرسشنامه استاندارد باورهای خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم به عنوان یک درس پژوهش محور (دیرا – اسمولک، 2004)، در قالب word و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…

مشخصات فایل

تعداد صفحات 3
حجم 0/15 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه استاندارد باورهای خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم به عنوان یک درس پژوهش محور (دیرا – اسمولک، 2004)، در قالب word  و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :


این پرسشنامه توسط دیرا – اسمولک در سال 2004 طراحی شده و شامل 34 گویه است که باورهای خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم به عنوان یک درس پژوهش محور را در قالب 5 مولفه خودکارآمدی در درگیر ساختن فراگیران با مسایل علمی، خودکارآمدی در اهمیت دادن به شواهد علمی، خودکارآمدی در فرمول بندی توضیحات، خودکارآمدی در پیوند دادن توضیحات با دانش علمی و خودکارآمدی در گفتگو و تعدیل توضیحات اندازه­ گیری می­ نماید.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            34

تعداد مولفه :                         5 مولفه (خودکارآمدی در درگیر ساختن فراگیران با مسایل علمی، خودکارآمدی در اهمیت دادن به شواهد علمی، خودکارآمدی در فرمول بندی توضیحات، خودکارآمدی در پیوند دادن توضیحات با دانش علمی و خودکارآمدی در گفتگو و تعدیل توضیحات)

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                       دارد

منبع :                                         دارد

نوع فایل :                                  word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                            3


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

این فایل در دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی قرار دارد